2010-10-30

Plötsligt var det höst!


Jag är tillbaka efter ett långt blogguppehåll. Efter det att jag spillde te i datorn hamnade jag i en svacka där jag allvarligt funderade på om jag verkligen skulle fortsätta med bloggandet. Fortfarande känner jag mig tom på idéer om vad jag ska skriva här, men t v är jag kvar och skriver kanske här ibland om det skulle dyka upp inspiration. Mitt Adobe ritprogram är borta och ett nytt program är fruktansvärt dyrt. Så det får vänta, det får bli repriser på bilder eller fotografier. Om det blir några bilder överhuvud taget...

Men hösten är fin!! I lööv you...

6 comments:

Elisabet. said...

Men du är välkommen tillbaka, med eller utan bilder, gamla eller nya.

Från hjärtat.

carulmare said...

Jag tycker det är trevligt att läsa vad du än skriver om, med eller utan bild... kul att höra av dig, helt enkelt.

qi said...

Elisabet: Tack, jag har funnits här, men mer i skymundan... Har följt din första tid i landet Halland och det verkar underbart.

carulmare: Det är kul att vara här och prata med dig igen. Verkligen!

Inkan© said...

Så fint att se lite livstecken. Jag förstår känslan av stillhet. Att dra sig undan. Vila.
Jag har gjort det.
Och kommer snart att gå in i viss tystnad av rena hälsoskäl. Ibland styr man inte livet.

Önskar dig allt gott!

Anonymous said...

Så trevligt att se dig på banan igen! Synd att vi inte bor nära varandra,för då kanske jag kunde rädda information på din pajade dator. Kram från Småland!

qi said...

Inkan: Det där med hälsoskäl låter oroande... Hoppas att du hämtar dig snart och kommer tillbaka snart!

Smålänningen: Jag har accepterat att innehållet i gamla datorn är förlorat... Nu har jag skaffat USB-minne och tar backups. Ofta! Allt väl och tack för omtanken till dig.