2011-01-09

Äntligen...

... är alla dessa helger över och och det ljusnar igen! Nästa vecka är en vanlig vardagsvecka med fem arbetsdagar och jag ska arbeta tre timmar per dag. Veckan därefter räknar jag med att vara uppe i mina vanliga fyra timmar. Handleden är inte bra men tillräckligt för att jobba min halvtid, tror jag.

Året 2010 var inget höjdarår för min del. Åtminstone vad gäller skador. Tyvärr är det det som dominerar när jag tänker tillbaka. Nu gäller det att överleva tills det blir barmark och o-halt igen...

2011 blir ett bra år!
Det jag satsar på är
  • komma igång och rita igen
  • komma igång och blogga mer inspirerat
  • komma igång och gå mina 10 000 steg per dag igen
  • fortsätta ommålningsprojekten hemma
  • mm

6 comments:

JULIEK said...

Godt å se deg igjen och bilden var lysande....sånn blir 2011. Kram til dig : ))))

qi said...

Julie K: Ja, 2011 måste bli ljus, både för dig och mig!

Ruta Ett said...

Klart det ett ljust och roligt 2011! Det har jag bestämt!

qi said...

Ruta Ett: Bra, då är vi överens...

Inkan© said...

Ja bara den här långa jäkla mörkertiden ger sig så vaknar själen till liv på ett annat vis. Jag lever inte, bara överlever den här tiden. Det verkar bli värre för varje år.
Glad över snön- den förstärker dagsljuset vilket känns skönt.

Allt gott till dig!

Unknown said...

Låter bra Q. Jag kämpar på på mitt håll.
Kram