2007-03-29

Vaknade tidigt...

... av att morgonsolen sken in på tapeten...

12 comments:

Ilva said...

Härligt att få vakna till sådant!

Magnus said...

Hej, vad härligt det ser ut.Kul att läsa att det verkar som att det går framåt ljusare tider även för dig själv. Det intrycket ger du.

Hejhej
magnus

qi said...

ilva: Ja, då pallrar man sig gärna upp och hämtar kameran... :-)

magnus: Tack, det känns ljusare, men jag ropar inte hej än, har haft en del bakslag, det gäller att inte rusa åstad...

Anonymous said...

Fin bild! Men barfota redan... nänänä. (Och för mig är barfota-i-snön slut, återkommer vid barfota-i-dagg!)

Måste visst logga in som anonym - mitt lösenord godkändes inte ens när jag stormtittade för tredje gången om jag skrev rätt.

Amber said...

Mmm, vilken ljuvlig bild! Så börjar en rosa dag. :-)

Anonymous said...

Ooop- jag får en känsla av Japan.
Färger och mönster.
Solljuset som konstnär

Anonymous said...

Det var längesen jag fick sol i sovrummet, men det beror på var man bor i vädersträck:-)

Evas blogg said...

Vilken härligt positiv bild!

Elisabet. said...

Underbar bild!

Anonymous said...

Så vackert. Ser ju ut som en jættestor vegg målning. Må vist kommentere annonymt hos deg idag. Heidi / Julie K

Det Mörka Hotet said...

VILKET ljus!


Samuel

Anonymous said...

Fint!