2009-04-16

Äntligen...



8 comments:

carulmare said...

Hela din dag! Du har beundrat dina plantor, kanske rensat lite och så tog du en promenad. Kanske ville du se om träden har fått några mössöron? Efter det fick katten en klapp och så läste du några sidor ur Siri Hustvedts bok. Men så började du tänka på vitsippor och cyklade iväg efter en liten bukett. Jag kan inte dricka kaffe om det inte står en vas med vitsippor på bordet! tror jag att du tänkte! :D

qi said...

carulmare: Precis så var det! Fast det var te, inte kaffe, jag dricker inte kaffe, har försökt men klarar det inte...

Annela said...

Vilka fina bilder! Det är verkligen vår hos dig.

Elisabet. said...

Vilken vacker handstil du har, qi!

Tack för filmen som jag totalt hade glömt bort.

Nu ska jag krypa under täcket ..-)

qi said...

Annela: Tack! Hoppas det är vår hos dig med!

Elisabet: Det är jag som ska tacka, och be lite om ursäkt att den blivit liggande... :-)

Inkan© said...

Ja ÄNTLIGEN säger även jag. Vårljus, vårsol, vårblommor, vårgrönt.

Bloggblad said...

Konstigt att det kom upp en helt annan bild i min högerspalt än vad det gjorde här...

Dessutom stod det först att din blogg inte fanns, men jag klickade igen och då kom den upp.

qi said...

Inkan: Och mer ljus, och även värme, lär komma i helgen... Underbart!

Bloggblad: Jag skrev ett inlägg som jag ångrade och tog bort. Men det registrerades i andra bloggars högersidor och där kan det inte tas bort på annat sätt än att skriva ett nytt inlägg... Vilket jag inte gjort än.