2009-01-03

Det ljusnar


























Jag har varit med om det förr, nu händer det igen. När jag passerat nyårsaftonen släpper ångesten och helgkoman och jag känner mig befriad. Befriad från det gammalt året, nu ligger ett nyfött perfekt år med millioner möjligheter framför mig.

Och jag börjar planera, fyller i nya almanackor, funderar på hur jag ska bli en bättre människa, nu ska jag äntligen få gjort allt det jag vill och planerar. Det här året ska bli ett bra år!

Bilderna är från mars förra året när jag började min rehabilitering på Gunnebo slott. Det var också ett bra år...

Gott nytt år 2009 önskar qi



4 comments:

Bloggullet said...

Just så känner jag ju också, att ångesten släpper när det gått några dagar in på det nya året. På nyårsafton är ångesten knappt hanterbar för mig. Såna fina bilder, det måste ha var skönt att få rehabilitering där.
Kram och god fortsättning på det nya året

Tussegumman said...

Hej jag känner igen stället. Jag bor inte så långt ifrån detta vackra och vi har gjort många promenader i dessa omgivningar.

Känner igen detta att man känner att det vänder. Jag har svårt för denna mörka årstid. Men nu går det hela tiden åt rätt håll. Det blir ljusare och ljusare för varje dag. önskar dig en fin helg/kramar Tussegumman

Annela said...

Nu kan man planera och önska och hoppas För min egen del hoppas jag på ett bättre år än det förra - "och fred på jorden"

carulmare said...

Tittar bara in och önskar god fortsättning. Undrar lite vad du har prickat in för roligt i dina almanackor...