2009-01-03

Och till mina barn....

... och alla mammor detta som jag hittade hos Annela.


5 comments:

Bloggblad said...

Helt otroligt roligt! Jag har skrattat högt - och ska förstås visa den för mina barn, som kommer att känna igen alltihop (utom möjligen att jag krävt en doktorsavhandling eller pyjamas!)

Annela said...

Ja, den här tål att spridas :)

Monica Hansen said...

Spridit:)

Tänk om man kunde klara av att sjunga den, ojoj, vilken tunggymnastik!

carulmare said...

Haha... jag hittade den hos Liten Tant. Jag gissar att den sprider sig väldigt snabbt. :D

Inkan© said...

he he he...känner absolut inte igen mig.... men det var en härlig satir och vilken tungvrickningstext. HUR klarade hon av att lära sig allt utantill och sjunga det så elegant och snabbt.

Nu kommer jag att le resten av dagen-fniss, fniss!