2006-09-18

Dagens fråga

9 comments:

Mikusagi said...

Jag väntar spänt på lagändringar och annat smått och gott. Eller stort och ont.

Anonymous said...

Jag också. Vem blir minister och så. Hoppas att oppostionen blir stark och så...

JULIEK said...

En herlig bild och en klok fråga.

Elisabet. said...

Jo, jag ska diska och dammsuga.
Och sedan börja läsa den där boken av Anna Gavalda.

Något mer kära qi funderar över ..-?

qi said...

mikusagi: Välkommen till min blogg! Ja, ungefär så funderar vi lite till mans...

anne-maj: Det blir spännande vilka som blir ministrar. Och vem som blir oppositionsledare.

Julie: Tack!!

elisabet: Skönt att få veta detta, verkligen! Du vill inte veta vad jag funderar över, tro mig... ;-)

Det Mörka Hotet said...

Hörde något intressant på P1 i morse: enligt vissa bedömare så kommer den nya regeringen inte att hinna ändra i diverse olika "utgifter" (som olika ersättningsnivåer) de första två åren...vi får väl hoppas på det!

Samuel

qi said...

Samuel: Vi får se vad som händer, och jag (och andra) får möta de eventuella problem det medför då. Just idag mår jag bra, jag känner därför att det inte är någon idé med att oroa mig innan jag vet hur det blir.

Tack för din kommentar Samuel och ha en bra helg!

Anonymous said...

Hm! Jag det är nog bara att vänta och se.

qi said...

bert: Ja, nu är det som det är...