2007-04-22

Bloggerstrul...

... och både min bild och statistiken till höger har försvunnit i samband med att jag till sist låtit mig övertalas att gå över till Nya Blogger. Övertalas och övertalas förresten, jag kunde inte lägga inlägg på min gamla sida utan hade plötsligt en ny sida där inga inlägg fanns. Efter diverse krångel fick jag bort den nya och kom in på den nygamla där jag nu, som alla andra kunnat länge, kan lägga etiketter..

Någon som vet om det går att få tillbaka det som stod på högersidan?

7 comments:

Anonymous said...

Var det inte så att en kopia av den gamla "templaten" bildades automatiskt, när man gick över till Nya Blogger?

Nu minns jag inte riktigt hur det var, men jag tror bestämt att den skall gå att hitta igen någonstans.

Återkommer om jag hittar något om det.

Anonymous said...

Jag har också en blogg hos blogger,men jag tycker den är så jobbig när allt står på engelska..
Visst kan jag engelska,ganska bra dessutom,men jag orkar inte blogga på blogger..

Så ditt problem kan jag såklart inget om,men jag vet att jag gått över till nya blogger...
(meningen är att i framtiden flytta helt från webblogg,om jag ids..)

Linda said...

Jag har också för mig, precis som Bert, att den gamla templaten sparas som en kopia och den kom ju automatiskt tillbaka om jag inte missminner mig.
Jag får väl kolla lite...

JULIEK said...

Ja jag tror som bert och lindalotta. Tycker jag bare tryckte och fikk nya blogger med alt inntakt som føre. Hoppas du finner ut av det : )

Anonymous said...

Egentligen har jag inget svar på frågeställningen.

Men när du gick över, gjorde du då också en "customize"? Där är i så fall "misstaget".

För att komma i åtnjutande av de förenklingar i hanteringen, som nya Blogger erbjuder, är man tvungen att göra en customisering (jag vet att det inte finns ett sån't ord, men jag har inget bra alternativ.), vilket också innebär att länkar och annat går förlorade.

Jag har ännu inte vågat ta steget fullt ut. Visserligen är jag i nya Blogger, men har bara fört över den gamla templaten. Jag klarar hanteringen ändå.

qi said...

Tack bert och alla er andra! Jag gjorde kanske något fel vid övergången så att en delar avv högersidan gick förlorad. Men länkarna är kvar som tur är. Det andra "går att leva med" det är bara att börja om... :-)

Ninndill said...

Du gjorde säkert inget fel. När jag för några månader sedan "tvingades" att byta till nya blogger tog det 2 veckor innan jag kunde logga in och ytterligare en vecka innnan jag kunde göra nya inlägg.

Känns som att deras konverteringsprogram inte är riktigt friskt!