2009-02-25

Utmanad...

... igen. Det är Annela som gör det den här gången.

1. 4 TV program jag brukar se: Babel, Project Runway (hurra, det börjar snart igen!), Efterlyst, Det okända (Hmmm varför skäms jag lite för att skriva det.. :-) )

2. 4 saker jag gjorde igår: Jobbade, handlade nya skor, kollade bokrean på Akademibokhandeln, stickade

3. 4 saker jag längtar till: Börja greja i mina små land, sitta ute i solen, att det onda jag har i foten ska gå över så jag kan gå normalt igen, att allt omkring mig som gäller arbetsprövning, sjukpenning och dylikt ska ordna sig så att jag kan känna lugn och balans i tillvaron.

4. 4 saker som står på min önskelista: Att få råd att ha bil igen, att bo kvar i min bostad, kanske åka på semester nånstans. Och fred på jorden.

5. 4 saker jag tycker om att göra: Sticka, blogga, skriva, rita

6. 4 saker jag avskyr: Reklampauser i TV-program, när pendeltåget inte kommer och det är 10 grader kallt, när äntligen pendeltåget kommer efter det man väntat i en halvtimme (och det är 10 grader kallt) och det är så fullt att man får stå upp hela vägen. Krig.

7. 4 saker jag åt i går: SEMLA!!!!, jättestor, smörgås med ägg och kaviar, yoghurt och müsli, äpple

8. 4 bloggar jag utmanar: Inte 4 utan alla som vill...


1 comment:

Bloggullet said...

Trevligt att få veta mer om dig.
Kramar