2009-06-16

Det här med klänning...






















... är inte så dumt egentligen!

7 comments:

Bloggblad said...

Rätt färg också!

Elisabet. said...

Nä, verkligen inte!

Och tänk, man kan andas utan besvär också ..

qi said...

Bloggblad: Ja, du känner mig.. :-)

Elisabet: Precis det jag tänkte... :-)

Linda said...

Haha, jag skulle skriva som Elisabet ungefär, att man kan andas med hela magen :)

Amber said...

Vad roligt att du börjat med bilder igen!
Hmmm, jag vet verkligen inte om jag vill ha klänning igen - ser lätt ut som kusinen från landet...

carulmare said...

Just så ser det ju ut när man försöker titta på sig själv uppifrån. Fast jag skulle nog råda kvinnan i den lila klänningen att gå till spegeln om hon vill se hur klänningen ser ut.:) Kul bild!

Ha en fin midsommar, Qi!

qi said...

Lindalotta: Det inverkar en hel del på livskvalitén om man kan andas ordentligt... ;-)

Amber: Jag tänkte som du tills för ett par dar sedan när jag upptäckte det där med andningen... :-)

carulmare: Tack, och detsamma till dig vad gäller helgen! Kvinnan i lila klänning hälsar att hon ska kolla närmaste spegel i helfigur när tillfälle ges... :-)