2009-06-20

Torktid

7 comments:

bettankax said...

Å vilken härlig bild! :) Jag älskar hänga tvätt och jag tycker det är så hemtrevligt med tvättlina, klädnypor..
Gud vad du tecknar fint och "rakt-in-i-hjärtat"
Önskar dig bra torkväder!

qi said...

bettankax: Tack!! Jag älskar också att hänga tvätt ute! Det luktar så gott o tvätten sen..

Tummelisa Garn och Design said...

Jag skulle också vilja kunna hänga tvätt ute. Det är som du säger - doften...

qi said...

Tummelisa: Tråkigt att du inte kan hänga ut tvätten. Fast du bor kanske centralt och det är ju värt en hel del. Som kompensation menar jag... :-)

Elisabet said...

Du är HELT ENKELT MAKALÖS MED DINA BILDER!

carulmare said...

Denhär bilden tycker jag om, färgerna och kompositionen. Den känns lätt och sval... och vilsam!

qi said...

elisabet och carulmare: Tack, stort tack!!