2009-06-20

Torktid

7 comments:

bettankax said...

Å vilken härlig bild! :) Jag älskar hänga tvätt och jag tycker det är så hemtrevligt med tvättlina, klädnypor..
Gud vad du tecknar fint och "rakt-in-i-hjärtat"
Önskar dig bra torkväder!

qi said...

bettankax: Tack!! Jag älskar också att hänga tvätt ute! Det luktar så gott o tvätten sen..

Tummelisa Garn & Design said...

Jag skulle också vilja kunna hänga tvätt ute. Det är som du säger - doften...

qi said...

Tummelisa: Tråkigt att du inte kan hänga ut tvätten. Fast du bor kanske centralt och det är ju värt en hel del. Som kompensation menar jag... :-)

Elisabet. said...

Du är HELT ENKELT MAKALÖS MED DINA BILDER!

carulmare said...

Denhär bilden tycker jag om, färgerna och kompositionen. Den känns lätt och sval... och vilsam!

qi said...

elisabet och carulmare: Tack, stort tack!!